Kristýna MIČÍKOVÁ

Bakalářská práce

Využití metody VOKS u žáka s autismem v základní škole speciální

The using of the VOKS method for autistic pupil at special primary school
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na metodu VOKS u žáka s autismem v základní škole speciální. Výzkumnou část bakalářské práce tvoří případová studie žáka s autismem. Hlavní cíl Hlavním cílem práce je využití a úspěšnost komunikačního systému VOKS u žáka s poruchou autistického spektra. Dílčí cíle 1. analyzovat a popsat využití metody VOKS u žáka s autismem 2. analyzovat a popsat využití metody VOKS v rozvoji …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on using the PECS method with a pupil with autism in a special basic school. The research part of the thesis contains a case study of a pupil with autism. Main objective The main purpose bacheor thesis is the use and success of PECS communication system in a pupil with autism spectrum disorder. Sub-objective 1. analyze and describe the use of the PECS method in a pupil …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Petr Adamus, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MIČÍKOVÁ, Kristýna. Využití metody VOKS u žáka s autismem v základní škole speciální. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta