READING AND READING STRATEGIES IN LANGUAGE CLASSES – Bc. Margarita KULIKOVÁ
Bc. Margarita KULIKOVÁ
Diplomová práce
READING AND READING STRATEGIES IN LANGUAGE CLASSES
READING AND READING STRATEGIES IN LANGUAGE CLASSES
Abstract:
In this thesis, reading and reading strategies in language classes are examined from the theoretical and practical points of view. The theoretical part gives an overview of reading in language classes in general, interactive approaches toward it, practical principles, description of two main programs ? intensive and extensive ones, and in addition, the methods and steps of making an effective reading …víceAbstract:
Diplomová práce se zabývá čtením a strategiemi čtení v hodinách anglického jazyka. Představuje teorii čtení nejprve z obecného pohledu, který je v průběhu výkladu rozšířen o konkrétní poznatky i návrhy. Uvedené informace odpovídají trendům současné didaktiky. Praktická část umožňuje analýzu nashromážděných informací z pozorování a jejích následné porovnání s teoretickou částí. Pozorování se zúčastnily …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KULIKOVÁ, Margarita. READING AND READING STRATEGIES IN LANGUAGE CLASSES. Plzeň, 2013. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / AJ-RJ
Práce na příbuzné téma
-
Extenzivní čtení ve výuce angličtiny na úrovni B1 s využitím románu Ch. Brontëové Jane Eyre
Kristýna Dvořáková -
Porovnání úrovně hlasitého čtení a čtení s porozuměním u žáků 2. ročníku základní školy
Vlasta Moravcová -
Vliv hlasitého čtení pohádek na vývoj dítěte
Martina Kociánová -
Sledování očních pohybů dyslektických žáků se zaměřením na čtení slabik
Anežka Mastilová -
Sledování očních pohybů dyslektických žáků se zaměřením na čtení slabik
Anežka Mastilová -
Role vnitřní motivace na čtení s porozuměním u žáků na prvním stupni základní školy
Klára PRAVDOVÁ -
Jazyk slovních úloh aneb Čtení s porozuměním v matematice na 1. stupni ZŠ
Kateřina LAŠTOVKOVÁ