Nízkorozpočtová komunikační kampaň – Tereza KOLAŘÍKOVÁ
Tereza KOLAŘÍKOVÁ
Bakalářská práce
Nízkorozpočtová komunikační kampaň
Low-cost Communication Campaign
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá nízkorozpočtovými komunikačními kampaněmi. V úvodu je tato oblast zařazena do kontextu marketingových komunikací, nastíněny jsou důvody tvorby takových kampaní a rozdělení podle účinku na recipienta podle Jay Conrada Levinsona, který také jako první definoval guerillový marketing. Cílem této práce je osvětlit problematiku těchto kampaní, rozčlenit, popsat a na příkladech …víceAbstract:
This bachelor?s thesis deals with low-cost communication campaigns. In the introduction is this area put in the context of marketing communications and outlined the reasons for the creation of such campaigns and the distribution in effect for the recipient by Jay Conrad Levinson, who also defined as the first guerrilla marketing. The aim of this thesis is to clarify the issues of these campaigns, divide …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Zveřejnit od: 4. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOLAŘÍKOVÁ, Tereza. Nízkorozpočtová komunikační kampaň. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace online marketingu ve společnosti DHL Express, s.r.o.
Michal Vyčesaný -
Nízkorozpočtová volební kampaň – případová studie předvolební kampaně Strany zelených pro krajské volby 2012 v Jihomoravském kraji
Tereza Hašková -
Nízkonákladová reklamní kampaň
Ladislav Kučera -
Efektivita nízkorozpočtové kampaně při komunikaci s uchazeči o prezenční bakalářské studium na VŠ
Pavel VYBÍRAL -
Návrh a vyhodnocení nízkonákladové internetové marketingové kampaně pro vzdělávací online produkt
Pavel Bělík -
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Michael Chamráth -
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Václav Martin -
Guerilla marketing a jeho podoby
Adéla Bukovská