Optimalizace internetového marketingu sportovního oddílu – Bc. Ondřej Schröpfer
Bc. Ondřej Schröpfer
Diplomová práce
Optimalizace internetového marketingu sportovního oddílu
Sport's club internet marketing optimization
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vytvoření obecných doporučení pro amatérské sportovní oddíly ohledně využití digitálního marketingu k náboru začátečníků. Práce má část teoretickou a praktickou. Teoretická část se ve svém úvodu zabývá popisem marketingu a marketingové strategie. Další část se věnuje sociálním sítím. Zabývá se jejich teoretickým popisem, funkcionalitou a marketingovým potenciálem. Dalším …víceAbstract:
This thesis aims to create general recommendations for amateur sports clubs to use digital marketing to recruit beginners. To support this, a theoretical part is designed. In the first part, marketing and marketing strategy are described. In the next part, emphasis is put on social networks. The thesis deals with their theoretical descriptions, functionality and marketing potential. Another part deals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva