Komunikační mix společnosti Procter & Gamble – Petra Čiperová
Petra Čiperová
Bakalářská práce
Komunikační mix společnosti Procter & Gamble
Communication mix of Procter & Gamble
Anotace:
Bakalářská práce je věnována problematice komunikačního mixu. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy týkající se komunikačního mixu a jeho základních úloh v marketingovém mixu. Praktická část práce je zaměřena na analýzu společnosti Procter & Gamble a analýzu jejich komunikačních nástrojů. Cílem práce je analyzovat komunikační procesy společnosti Procter & Gamble a na základě analýz komunikace …víceAbstract:
The main subject of the bachelor thesis is communication mix. The theoretical section explains the basic concepts relating to the communication mix and its basic tasks in the marketing mix. The practical part is focused on the analysis of Procter & Gamble and analysis of their communication tools. The aim of this work is to analyze the communication processes of Procter & Gamble and based on the analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2012
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Čiperová, Petra. Komunikační mix společnosti Procter & Gamble. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management ochrany podniku a společnosti
Práce na příbuzné téma
-
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Public relations města Postoloprty a využití komunikačních kanálů
Martina Seifertová -
Využívání public relations a dalších nástrojů v marketingové komunikaci firmy
Nhung Quachová