Marketingová komunikace na Mendelově univerzitě v Brně – Mai Anh Voová
Mai Anh Voová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace na Mendelově univerzitě v Brně
Marketing communication at Mendel University in Brno
Anotace:
Předložená bakalářské práce se zabývá Marketingovou komunikací na Mendelově univerzitě v Brně. Cílem bylo zjistit názory studentů na efektivitu současné marketingové strategie zkoumané univerzity. Teoretická část práce je zaměřena na obecné poznatky z marketingu, na jeho uplatnění a fungování ve školství. Cílem praktické části práce bylo zjištění názoru respondentů z řad studentů a absolventů Mendelovy …víceAbstract:
The submitted bachelor's thesis deals with Marketing Communication at the Mendel University in Brno. The aim was to find out students' opinions on the effectiveness of the current marketing strategy of the university under investigation. The theoretical part of the work is focused on general knowledge of marketing, its application and functioning in education. The aim of the practical part of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Marie Horáčková, Ph.D.
- Oponent: Renata Kučerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníBakalářský studijní program:
Aplikovaná pedagogická studia
Práce na příbuzné téma
-
Univerzita a muzeum. Případová studie a marketingová analýza Mendelova muzea Masarykovy univerzity.
Kristýna Valchářová -
Aplikace pro konfiguraci a diagnostiku připojení k síti Mendelu
Daniel Křeček -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Artur Zhuravlev -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Bakhtiyar Sissengali -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Ilya Abdrakhmanov -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk