Návrh změn marketingové komunikace vybrané společnosti s využitím informačních technologií – Aliona Shybko
Aliona Shybko
Bakalářská práce
Návrh změn marketingové komunikace vybrané společnosti s využitím informačních technologií
Proposal of changes in marketing communication of a selected company using information technologies
Anotace:
Shybko, A. Návrh změn marketingové komunikace vybrané společnosti s využitím informačních technologií. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Bakalářská práce se zabývá návrhem změn marketingové komunikace značky Tezenis za účelem zlepšení vnímání zákazníky. Na základě analýz vnějšího prostředí, konkurence a současného stavu propagace je sestavena SWOT tabulka, která je podkladem …víceAbstract:
Shybko, A. Proposal of changes in marketing communication of a selected company using information technologies. Bachelor thesis. Brno: Mendel university in Brno, 2019. The bachelor thesis deals with the proposal of changes in marketing communication of Tezenis brand in order to improve the perception of customers. Based on analyses of the external environment, competition and the current state of promotion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Turčínek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SHYBKO, Aliona. \textit{Návrh změn marketingové komunikace vybrané společnosti s~využitím informačních technologií}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/zgcir3/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Oldřiška Schwubová -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková