Komparace vybraných vzdělávacích koncepcí preprimárních škol v České republice – Bc. Soňa GREJTÁKOVÁ
Bc. Soňa GREJTÁKOVÁ
Diplomová práce
Komparace vybraných vzdělávacích koncepcí preprimárních škol v České republice
Comparison of selected educational concepts of pre-primary schools in the Czech Republic
Anotace:
Teoretická část práce popisuje předškolní vzdělávání, jeho historický vývoj a pojetí v současné společnosti. Dále je zde uvedeno postavení mateřské školy ve školském sytému a vybrané druhy alternativ vyskytující se v těchto zařízeních. Empirická část je v návaznosti zaměřena na výzkum společnosti a její povědomí o vzdělávání dětí předškolního věku.Abstract:
The theoretical part describes pre-school education, its historical development and concepts in contemporary society. It is described as parent school in the school system and the alternatives selected species occurring in these facilities. The empirical part of the follow-up survey pays attention to the company and its awareness of the education of children of pre-school age.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2013
Zveřejnit od: 15. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2013
- Vedoucí: Mgr. Dominika Stolinská
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GREJTÁKOVÁ, Soňa. Komparace vybraných vzdělávacích koncepcí preprimárních škol v České republice. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Předškolní pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Program "Začít spolu" z pohledu psychopedie v mateřské škole
Julie KORABEČNÁ -
Vzdělávací program Začít spolu v kontextu individuálního přístupu a inkluze dětí.
Michaela Světlana RUČKOVÁ -
Hodnocení výsledků žáků ve vybrané škole realizující vzdělávací program Začít spolu
Nikola Šírová -
Vzdělávací program Začít spolu na základní škole z pohledu rodičů žáků
Aneta GVUZDOVÁ -
Program Začít spolu na 1. stupni základních škol v České republice
Lenka DOLEŽELOVÁ -
Program Začít spolu v současné mateřské škole
Veronika HANKOVÁ -
Financování příspěvkových organizací - Střední pedagogická škola a Střední zdravotnická škola, Krnov, příspěvková organizace a Střední odborná škola dopravy a cestovního ruchu, Krnov, příspěvková organizace
Martina Špirytová -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková
Název
Vložil
Vloženo
Práva