Ilona KALINOVÁ
Bakalářská práce
Typický autismus v dětském věku
-
Typical autism in children
Anotace:
Práce je zaměřena na objasnění autismu a to hlavně v dětském věku, kde se zaměřuji na jeho vymezení a diagnostiku, také srovnání s fyziologickým vývojem v kontrastu se specifiky autistického dítěte. V práci mě zajímá rodina autisty, jak je vnímán společností a zaměřuji se na možnou terapii a intervenci. Práce má být užitečná jako manuál pro orientaci v problematice autismu jak pro veřejnost, tak i …víceAbstract:
The work is focused on clarification of autism, especially in childhood, with focus on the definition and diagnosis, compared with the physiological development in contrast with the specifics of an autistic child. At work I am interested in autistic family as perceived by a focus on therapy and possible intervention. The work should be useful as a manual for orientation in the field of autism for both …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2012
Zveřejnit od: 22. 6. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Iveta Tichá
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KALINOVÁ, Ilona. Typický autismus v dětském věku. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.6.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 6. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika - sociální práce
Práce na příbuzné téma
-
Autismus u dětí
Vendula Kubánková -
Specifika komunikace v PNP s pacientem s diagnózou autismus
Vičan Vičan -
Autismus, komunikace a média
Radoslava Hyánková -
Výukové moduly pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami- zkouška Brinella - Autismus
Kristýna Seidlová -
Muzikoterapie a autismus - hudba v muzikoterapii jako prostředek ke komunikaci u dětí s autismem
Daniela Krejčí -
AUTISMUS U DÍTĚTE V MŠ A JEHO VLIV NA VZDĚLÁVÁNÍ A ZAPOJENÍ DO KOLEKTIVU ŽÁKŮ
Karolína STUDENÁ -
Autismus a překlad
Kateřina ŠTANCOVÁ -
Dětský autismus a sociální práce
Eliška KAŠPAROVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva