Martin Novák
Bakalářská práce
Kamerový pohyb v 3D objektu
Anotace:
Práce je věnována problematice modelování a texturování 3D objektů a jejich následnému zpracování pro virtuální prohlídku na internetu. Hlavním bodem této práce je modelace 3D objektů a příprava pro jejich využití. Probírá využití ruční modelace a také využití fotogrammetrie pro tvorbu jednotlivých modelů.Abstract:
The work deals with the issue of modeling and texturing 3D objects and their use in creating virtual tours. Main point of this work is modeling of 3D objects and getting them ready for their subsequent use. It tackles the use of hand modeling and the use of photogrametry for creating models.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jakub Jech
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Novák, Martin. Kamerový pohyb v 3D objektu. Pardubice, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia ve firemní praxi
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba, texturování a renderování 3D objektů v prostředí softwaru Blender
Milan Slavík -
Tvorba 3D počítačové grafiky a animací v Blender
Jiří Javornický -
Využití 3D grafiky v interiérovém designu
Tomáš Horáček -
3D grafika v komerční reklamě
Jan Harák -
Interaktivní 3D grafika s WebGL
Lukáš MÁČE -
Tvorba 3D modelu a jeho využití v herním průmyslu
David Chochola