Projekt dílčích strategických plánů firmy FAGUS CZ, s.r.o. – Bc. Markéta MACÍKOVÁ
Bc. Markéta MACÍKOVÁ
Diplomová práce
Projekt dílčích strategických plánů firmy FAGUS CZ, s.r.o.
Project of partial strategical plans for company FAGUS CZ, s.r.o.
Anotace:
Předmětem mé diplomové práce je firma FAGUS CZ, s.r.o. jako výrobce komponentů pro obuvnický průmysl. Mojí snahou je analyzovat chování této organizace v tržním pro-středí tohoto ne zrovna přitažlivého odvětví. Na základě analýzy silných a slabých stránek, zdrojů a cílů firmy jakož i na základě vyjednávací síly konkurence, zákazníků a dodavatelů se pokusím navrhnout několik možných strategií a směrů …víceAbstract:
My diploma project is focused on the company Fagus Ltd, which is a producer of com-ponents for the shoemaking industry. My goal was to anylyse this company's behaviour in the market environmnt of this not exactly tempting branch. I will attempt to propose a number of feasible strategies and di-rections the company could forward its activities too. These should enable the company to overcome both: a …víceKlíčová slova
firma analýza strategie obuvnický průmysl obuvnické kopyto konkurence zákazníci kvalita cena
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2006
Identifikátor:
3927
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MACÍKOVÁ, Markéta. Projekt dílčích strategických plánů firmy FAGUS CZ, s.r.o.. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 07. 05. 2026
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Obuvnictví, vývoj trendů ve výrobě obuvi a kutečský obuvnický průmysl v první polovině 20. století
Michaela Koutná -
Budování značky v obuvnickém průmyslu
Liliana Obadalová -
Alternativní materiály na rostlinné bázi a možnosti jejich využití v obuvnickém průmyslu
Anežka Justová -
Současný stav obuvnického průmyslu ve Zlínském kraji
Petra Zvonková -
Adaptační strategie obuvnického průmyslu
Jana Marcaníková -
Projekt tvorby konkurenční strategie obuvnické firmy BEVAP, s.r.o.
Lenka BLAHUŠOVÁ -
Kvalita poskytování terénních sociálních služeb
Eliška Brabcová -
Analýza vlivu kvality služeb na spokojenost zákazníka
Kamil Koštiál