Výuka hry na hudební nástroj u dětí a žáků se zrakovým postižením – Veronika FABÓVÁ
Veronika FABÓVÁ
Bakalářská práce
Výuka hry na hudební nástroj u dětí a žáků se zrakovým postižením
Education of playing a musical instrument for children and pupils with visual impairment
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na výuku hry na hudební nástroj u dětí a žáků se zrakovým postižením. Práce obsahuje 5 kapitol: osoba se zrakovým postižením, vzdělávání osoby se zrakovým postižením, výuka hry na hudební nástroj, kazuistika žáků se zrakovým postižením, diskuze a doporučení pro praxiAbstract:
The thesis is focused on the education of playing a musical instrument for children and pupils with visual impairment. The thesis contains five chapters: a person with a visual impairment, education of persons with visual impairments, education of playing a musical instrument, casuistry of pupils with visual impairments, discussion and recommendations for practice.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2012
Zveřejnit od: 5. 12. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Veronika Růžičková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FABÓVÁ, Veronika. Výuka hry na hudební nástroj u dětí a žáků se zrakovým postižením. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.12.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 12. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy a společenské vědy se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Témata a problémy každodenního života a jejich zařazování do (čtenářských a vzdělávacích) aktivit pro děti a mládež v knihovnách
Klára Dvořáková -
Využití zážitkové pedagogiky a herních programů ve výchově a vzdělávání dětí a mládeže
Tomáš Burgr -
Současný stav a budoucnost výchovy a vzdělávání dětí v oblasti připravenosti na mimořádné události a krizové situace
Matěj Glanc -
Výchova a vzdělávání dětí v mateřských školách a informační a komunikační technologie
Markéta Kašičková -
Možnosti podpory a intervence v edukaci dětí s ADHD z pohledu institucionální a rodinné dimenze
Martin Doležal -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Postoje a očekávání rodičů žáků se zrakovým postižením a rodičů žáků se sluchovým postižením v oblasti kariérového poradenství a profesní orientace
Kateřina KUJÍNKOVÁ -
Práce se žákem se zrakovým postižením a diagnózou ADHD
Zuzana BALCÁRKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva