Jaroslav JAŠŠO

Bakalářská práce

Využití komunitních webů v konkrétní organizaci

Use of community websites in a specific organization
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou komunitních webů a jejich využití pro firemní marketing. První část práce se věnuje marketingu na Internetu. Je zde popsaná stručná historie Internetu, dále tato část obsahuje vysvětlení, co to je internetový marketing a jaké má výhody. Druhá část se zaobírá komunitními weby, jejich vzniku a představení nejvýznamnějších sociálních sítí v České republice …více
Abstract:
This thesis deals with community websites and their use for business marketing. The first part is devoted to marketing on the Internet. It describes a brief history of the Internet, this section explains what the internet marketing is and its advantages. The second part deals with community websites, their creation and presentation of the most important social networks in Czech Republic. The third …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JAŠŠO, Jaroslav. Využití komunitních webů v konkrétní organizaci. Plzeň, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Práce na příbuzné téma