Marketingová stratégia naväčších lyžiarských stredísk skupiny Tatry Mountain Resorts – Tomáš Kovačovič
Tomáš Kovačovič
Bakalářská práce
Marketingová stratégia naväčších lyžiarských stredísk skupiny Tatry Mountain Resorts
Marketingová stratégia najväčších lyžiarských stredísk skupiny Tatry Mountain Resorts
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je analýza lyžařských středisek finanční skupiny J&T na Slovensku, pod kterou patří Tatry mountain Resorts. Cílem bakalářské práce je navrhnout Návrh na využití výsledků, které potencionálně zvýší jeho atraktivitu a návštěvnost. Tyto výsledky budeme získávat od zákazníků/návštěvníků lyžařských středisek pomocí dotazníku o spokojenosti s návštěvou. Práce je rozdělena do čtyř …víceAbstract:
The main theme of this work is an analysis of the biggest ski resorts in Slovakia. I choose Tatry mountain resorts which are a part of the J&M group. The goal is to devise suggestion on how to use the outcome that would potentially increase the looks and attendance. We’ll make a questionnaire for customers of resorts, so they can let us know what they liked and disliked about their experience. This …víceAbstract:
Predmetom Bakalárskej práce je analýza najväčších lyžiarských stredísk finančnej skupiny J&T na Slovensku pod ktorú patrí Tatry mountain Resorts. Cieľom bakalárskej práce je navrhnúť Návrh na využitie výsledkov, ktoré potencionálne zvýšia jeho atraktivitu a návštevnosť. Tieto výsledky budeme získavať od zákazníkov/návštevníkov lyžiarských stredísk pomocou dotazníka o spokojnosti s návštevou. Práca …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. František Zjevík, DiS.
- Oponent: Jiří Smetana, Mgr.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Znehodnocování, výroba řezu a ničení zbraní, střeliva a munice podle zákona č. 119/2002 Sb., o střelných zbraních a střelivu, ve znění pozdějších předpisů
Terezie Adina Mengerová -
Funkční a růstové souvislosti pletence horní a dolní končetiny
Kristýna Kuchynková -
Vliv technologického vývoje na informační gramotnost a spotřebitelské chování: Role umělé inteligence, rozšířené reality a personalizace ve formování kritického hodnocení a rozhodování spotřebitelů
Diana Jaklová -
Zákon o zbraních a střelivu České a Slovenské republiky a jejich komparace
Dočekal Dočekal -
Případová studie organizace/í: nastavení firemních politik na podporu kombinace pracovního a soukromého a rodinného života a jejich dopady
Hana Štorkánová -
Odměňování a motivace zaměstnanců v odvětví prádelen a čistíren
Pavel Vesecký -
Schopnost odlišení sebe a druhých: Rozdíly mezi klinickou a neklinickou populací
Magdalena Helísková -
Validizace a porovnání dotazníků na sledování kvality života u pacientů s artrózou kolenního a kyčelního kloubu
Marie Holubová