Projekt na zlepšení externí a interní komunikace ve Všeobecné úvěrové bance, a.s., na oddělení Fakturačního centra v Martine – Bc. Renáta KRAL'OVANSKÁ
Bc. Renáta KRAL'OVANSKÁ
Diplomová práce
Projekt na zlepšení externí a interní komunikace ve Všeobecné úvěrové bance, a.s., na oddělení Fakturačního centra v Martine
The Project for improving og an external and intermal communication in General Credit Bank ( VÚB ) , stock company, Invoice department Martin.
Anotace:
Diplomová práca je zameraná na možnosti zlepšenia externej a internej komunikácie vo VÚB, a.s. , oddelenie Fakturačné centrum Martin, kde pracujem, to znamená, že práca bude vychádzať aj z mojich osobných poznatkov, ktoré som získala pri vzájomnej komunikácii medzi kolegami, exeternými dodávateľmi a odberateľmi. Pokúsim sa podať návrh na zlepšenie kominukácie,nakoľko si myslím, že v FC Marin nie je …víceAbstract:
We try to improve the presentation of bank communication ( outside an internal ) in Všeobecná úverová banka,a.s. ( General credit bank ), department Fakturačné centrum Martin ( Invoice centre Martin ). Author, of this Master thesis is working in centre for two years, so she wouls like to check out her experience with communication of this work.Klíčová slova
Všeobecná úverová banka a.s. externá a interná komunikácia Fakturačné centrum dodávatelia odberatelia pobočka VÚB a.s. Martin ústredie účtovnícky systém Prometeus manažér štýl riadenia formy komunikácie vnútorné odbory a úseky banky finančné transakcie bankový časopis intranetová stránka banky bankové predpisy kniha pracovných postupov.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2005
Zveřejnit od: 13. 5. 2005
Identifikátor:
1731
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2005
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRAL'OVANSKÁ, Renáta. \textit{Projekt na zlepšení externí a interní komunikace ve Všeobecné úvěrové bance, a.s., na oddělení Fakturačního centra v Martine}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2005. Dostupné z: https://theses.cz/id/zibi2y/.
Jak správně citovat práci
KRAL'OVANSKÁ, Renáta. Projekt na zlepšení externí a interní komunikace ve Všeobecné úvěrové bance, a.s., na oddělení Fakturačního centra v Martine. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Interná a externá komunikácia v podnikateľských subjektoch
Alica Staňová -
Komunikační mix podniku DHL IT Services internetová interná a externá komunikácia
Milena Chomová -
Firemní kultura a nadnárodní firmy
Katarína Harcsová -
Produktové portfólio komerčnej banky
Tajana Tomková