Podnikateľský plán firmy Vintagee – Bc. Dominika Ježová
Bc. Dominika Ježová
Diplomová práce
Podnikateľský plán firmy Vintagee
Podnikatelský plán firmy Vintagee
Anotace:
Práce představuje obchodní plán společnosti Vintagee, která je začleněna do oběhového hospodářství za účelem dosažení cílů udržitelného rozvoje. Podrobně popisuje strategické umístění společnosti, analýzu konkurence a finanční prognózy, přičemž zdůrazňuje dodržování zásad oběhového hospodářství, jako je minimalizace odpadu a účinné využívání zdrojů. Plán hodnotí vnitřní a vnější dopady, včetně dynamiky …víceAbstract:
Diploma thesis presents the business plan of Vintagee, a company that is integrated into the circular economy in order to achieve the Sustainable Development Goals. It details the company's strategic positioning, competitive analysis and financial projections, highlighting adherence to circular economy principles such as waste minimisation and resource efficiency. The plan assesses internal and external …víceAbstract:
Diplomová práca predstavuje podnikateľský plán spoločnosti Vintagee, ktorá je integrovaná do obehového hospodárstva s cieľom dosiahnuť ciele trvalo udržateľného rozvoja. Podrobne opisuje strategické postavenie spoločnosti, analýzu konkurencie a finančné prognózy, pričom zdôrazňuje dodržiavanie zásad obehového hospodárstva, ako je minimalizácia odpadu a efektívne využívanie zdrojov. V pláne sa posudzujú …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lukáš Mazánek, Ph.D.
- Oponent: Ondřej Benda, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík