Snižování energetické náročnosti budov jako tematický celek výuky ZŠ. – Bc. Jakub PTÁČEK
Bc. Jakub PTÁČEK
Diplomová práce
Snižování energetické náročnosti budov jako tematický celek výuky ZŠ.
Energy efficiency in buildings as a theme of teaching elementary school
Anotace:
Podstatou této diplomové práce je prostřednictvím "výuky, konané jako experiment" prokázat, že téma "Snižování energetické náročnosti budov" lze učit na základních školách. Celý text práce je koncipován do dvou částí. V teoretické části je jsou rozebrány principy didaktické transformace učiva a problematika badatelsky orientované výuky. V části empirické byl realizován kvalitativní výzkum mezi učiteli …víceAbstract:
The essence of this thesis is through " teaching, held as an experiment " to demonstrate that the theme of "Reducing energy consumption in buildings" can be taught in primary schools. The full text of work is divided into two parts. The theoretical part are analyzed the principles of the didactic curriculum transformation and the issue of inquiry-based learning. In the empirical part was conducted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2016
Zveřejnit od: 21. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Jiří Kropáč, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PTÁČEK, Jakub. Snižování energetické náročnosti budov jako tematický celek výuky ZŠ.. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství matematiky pro 2. stupeň základních škol a učitelství technické a informační výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Badatelsky orientovaná výuka ve fyzice na ZŠ
Monika Nováková -
Badatelsky orientovaná výuka v mateřské škole na příkladu environmentálního tématu tání ledovců
Eliška Pavlíčková -
Badatelsky orientovaná výuka s využitím modulů
Jana Širůčková -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka a její uplatnění při výuce technického předmětu
Lenka PROCHÁZKOVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka technických témat na 1. stupni ZŠ
Lucie KAŠPAROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka robotiky
Patrik KLOFÁČ -
Badatelsky orientované úlohy pro chemii
Leoš Sáblík
Název
Vložil
Vloženo
Práva