Marketingový plán prodejny Barevná Louka – Markéta Krajčová
Markéta Krajčová
Bakalářská práce
Marketingový plán prodejny Barevná Louka
Marketing Plan for Retail Outlet Barevná Louka
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na vytvoření marketingového plánu. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a analytickou. První část práce je zaměřena na teoretické poznatky a pojmy z odborné literatury, které jsou základem pro analytickou část práce. Na začátku analytické části najdeme představení a popis současného marketingového mixu společnosti, pro kterou je marketingový plán sestavován …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the creation of a marketing plan. The thesis is divided into two main parts theoretical and analytical. The first part is focused on theoretical knowledge and concepts from literature. They are the basis for the analytical part of the work. At the beginning of the analytical part we find the presentation and description of the current marketing mix of the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 25. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Krajčová, Markéta. Marketingový plán prodejny Barevná Louka. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Plánování online marketingové komunikační kampaně
Lukáš Cikánek -
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
Martin Pokorný -
Marketingová komunikační kampaň tématu vlakem ekologičtěji s využitím sociálních sítí pro České dráhy, a.s.
Antonín Hofr -
Plánování marketingové komunikace
Michal Klouček -
Reklama, spotřební chování a plánování komunikační strategie
Aleš Zalabák -
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Adéla Zárubová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - projektová studie
Barbora Havrdová -
Analýza komunikační kampaně
Martina Bartošíková