Politický marketing vybraných stran v krajských volbách se zaměřením na sociální média – Jan ULLMANN
Jan ULLMANN
Bakalářská práce
Politický marketing vybraných stran v krajských volbách se zaměřením na sociální média
Political marketing of selected political parties in regional elections with focus on social media
Anotace:
Předložená práce je zaměřena na volby do krajského zastupitelstva v roce 2016 z pohledu politického marketingu. V práci byl zpracován teoretický úvodu do problematiky politického marketingu. Následně byla provedena k detailní analýze aktivity stran ODS, ČSSD, TOP 09 a hnutí ANO v sociálních médiích za období předcházející krajským volbám. Provedený výzkum zajistil data potřebná pro srovnání komunikačních …víceAbstract:
The present work is focused on the political marketing of regional elections in 2016. It consists of a theoretical introduction to the issue of political marketing, followed by a detailed analysis of activities of political parties ODS, ČSSD, TOP 09, and the political movement ANO in social media for the period before regional elections. The research was carried out to gather necessary data for comparing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michal Mičík
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ULLMANN, Jan. Politický marketing vybraných stran v krajských volbách se zaměřením na sociální média. Plzeň, 2017. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing a mediální obraz Andreje Babiše
Veronika Holubová -
Politický marketing ODS
Petr Košťál -
Politický marketing zvolených politických stran se zaměřením na sociální média - volby do Poslanecké sněmovny České republiky 2021
Dominik HOLEČEK -
Sociální sítě jako nástroj pro politický marketing ve volební kampani
Antonín Vojtěch Brabec -
Politický marketing a sociální média - politické strany a Twitter ve volbách do Poslanecké sněmovny v ČR v roce 2013
Andrea VOTÁPKOVÁ -
Politický marketing na sociálních sítích se zaměřením na Českou republiku
Táňa Nývltová -
Politický marketing prezidentských voleb USA v roce 2020: analýza a využití sociálních sítí a online médií v otázce Latinské Ameriky
Natálie Mordavská