Analýza komunikační strategie Ultra High Performance pneumatik – Tomáš ROŽEK
Tomáš ROŽEK
Bakalářská práce
Analýza komunikační strategie Ultra High Performance pneumatik
Analysis of the Communication Strategy of the Ultra High Performance Tyres
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat v současné době využívané komunikační stra-tegie se zaměřením na Ultra High Performance (zkráceně UHP) pneumatiky a navrhnout možná řešení ke zlepšení. V teoretické části bakalářské práce jsou k dispozici vysvětlené pojmy, které úzce souvisejí s její problematikou. Praktická část bakalářské práce obsahuje popis firmy Continental Barum s.r.o. a jejich pro-duktů …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyse the currently used communication strategy focused on Ultra High Performance (UHP) tyres and to suggest possible solutions for im-provement. In the theoretical part of the thesis are available explanations of the terms which are closely related to this topic. The practical part of the thesis contains a description of the company Barum Continental s.r.o. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ROŽEK, Tomáš. Analýza komunikační strategie Ultra High Performance pneumatik. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Komunikační strategie územních samospráv (Komunikační strategie města Plzně)
Adriana JAROŠOVÁ -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Komunikační strategie úspěšných žáků v řečové dovednosti mluvení
Kateřina Sýkorová -
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška