Barbora SEDLÁČKOVÁ

Bakalářská práce

Marketingová komunikační strategie pro vstup nového výrobku firmy KORDÁRNA Plus, a.s. na trh v České republice

Marketing Communication Strategy for the Entry of a New Product of Company KORDÁRNA Plus, Inc. on the Czech Republic Market
Anotace:
Cílem bakalářské práce je vytvoření návrhu marketingové komunikační strategie pro uhlíkové tkaniny firmy KORDÁRNA Plus, a.s. V teoretické části jsou vymezené základní pojmy z oblasti marketingové komunikace, marketingové strategie a marketingového komunikačního mixu. Dále je v práci charakterizováno prostředí B2B trhu a popsán rozdíl mezi spotřebitelským a průmyslovým trhem, včetně komunikace mezi …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is a marketing communication strategy proposal for carbon fiber of company KORDÁRNA Plus, Inc. In the theoretical part, there are basic concepts of marketing communications defined as well as marketing strategy and marketing communication mix. The thesis also describes B2B market and the difference between the consumer and industrial market, including communication between …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2013
Zveřejnit od: 17. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SEDLÁČKOVÁ, Barbora. Marketingová komunikační strategie pro vstup nového výrobku firmy KORDÁRNA Plus, a.s. na trh v České republice. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.5.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 17. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika specializace Management a ekonomika podniku