Asistent pedagoga z pohledu učitele na střední škole – Veronika BIEGUNOVÁ
Veronika BIEGUNOVÁ
Bakalářská práce
Asistent pedagoga z pohledu učitele na střední škole
Teaching assistant from the perspective of a high school teacher
Anotace:
Bakalářská práce nese název Asistent pedagoga z pohledu učitele na střední škole. První část je věnována objasnění klíčových pojmů, kterými jsou asistent pedagoga, jeho náplň práce, odborná kvalifikace asistenta pedagoga a přímá či nepřímá činnost asistenta pedagoga. Vedruhé části bakalářské práce, která je praktická, nás vkvalitativně orientovaném výzkumu zajímá názor na asistenta pedagoga ze strany …víceAbstract:
The topic of bachelor thesis is called Teaching Assistant from the perspective of a high school teacher. The first part is devoted to clarifying the key concepts. These concepts are teaching assistant and the scope of work, the professional qualification of the teaching assistant and the direct or indirect activities of the teaching assistant. In the second part of the bachelor's thesis, which is practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Bc. Martina Matějíček Rozsypalová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BIEGUNOVÁ, Veronika. Asistent pedagoga z pohledu učitele na střední škole. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika - Psychologie (se zaměřením na vzdělávání, pro SŠ)
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ