Bc. Romana Snášelová

Diplomová práce

Projekt marketingové komunikace při otevírání obchodního centra STOP.SHOP.

Marketing Communications Project for Opening of STOP.SHOP. Shopping Center
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá projektem marketingového komunikačního plánu při ote-vírání obchodního centra, včetně programu v den slavnostního otevření.Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z oblasti marketingu a marketingové komunikace. Dále se práce zabývá etapami, formami a typy reklamních kampaní a rovněž definicí, historií, lokalizací …více
Abstract:
This master thesis will propose a marketing communications plan for a shopping center. It will also include a detailed proposal of the shopping center?s opening day programming. The thesis is divided into a theoretical and practical section. The theoretical section will discuss the process of marketing and marketing communication. It will then move to dis-cuss the stages, forms and types of advertising …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013
Zveřejnit od: 2. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Kacr, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Snášelová, Romana. Projekt marketingové komunikace při otevírání obchodního centra STOP.SHOP.. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe