Tvorba komunikační strategie pro humanitární a rozvojovou organizaci ADRA – Sára Caltová
Sára Caltová
Bakalářská práce
Tvorba komunikační strategie pro humanitární a rozvojovou organizaci ADRA
Creating a communication strategy for the humanitarian and development organization ADRA
Anotace:
Práce navrhuje komunikační kampaň pro humanitární a rozvojovou organizaci ADRA. První část se zaměřuje na teoretická východiska přípravy komunikační marketingové strategie v neziskovém sektoru. Analytická část zpracovává výzkum pro účely práce a navržení fundraisingové kampaně. Návrhová část se zaměřuje především na získání mladší generace dárců a účinnější komunikaci s cílovou skupinou. Práce nachází …víceAbstract:
The thesis proposes a communication campaign for the humanitarian and development organization ADRA. The first part focuses on the theoretical basis of the preparation of a communication marketing strategy in the non-profit sector. The analytical part deals with research for the purposes of work and design of a fundraising campaign. The design part focuses mainly on the acquisition of a younger generation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
- Oponent: Ludmila Navrátilová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev