Jazyková analýza vybraných reklam umístěných na sociálních sítích – Kristýna Nováková
Kristýna Nováková
Bakalářská práce
Jazyková analýza vybraných reklam umístěných na sociálních sítích
Linguistic analysis of chosen ads placed on social networks
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na reklamu na sociálních sítích a její jazykové prostředky. V teoretické části je charakterizován jazykový styl a styl reklamy a krátce představen marketing na sociálních sítích Facebook a Instagram. Následuje jazyková analýza jednotlivých reklam, jejímž cílem je zjistit, jakých prostředků využívají a jak tyto prostředky napomáhají persvazivní funkci. Poslední částí …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on advertisement on social networks and its language means. The language style and the style of advertising are characterized and the marketing on social networks Facebook and Instagram is shortly described in the theoretical part. It is followed by language analysis of particular advertisements, in which the goal is to detect what language means do they use and how …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Alex Röhrich, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVÁKOVÁ, Kristýna. \textit{Jazyková analýza vybraných reklam umístěných na sociálních sítích}. Online. Bakalářská práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/zkuw47/.
Jak správně citovat práci
Nováková, Kristýna. Jazyková analýza vybraných reklam umístěných na sociálních sítích. Liberec, 2024. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Česká filologie pro praxi / Česká filologie pro praxi
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Oldřiška Schwubová -
Vliv digitální demence na rozpoznání product placementu na sociálních sítích
Sára Seidlová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Šmída, J.
25. 4. 2024