Návrh badatelských aktivit pro rozvoj čtenářské gramotnosti dětí předškolního věku – Sabina Košelíková
Sabina Košelíková
Bakalářská práce
Návrh badatelských aktivit pro rozvoj čtenářské gramotnosti dětí předškolního věku
Inquiry-based activities for the development of preschool children reading literacy
Anotace:
Teoretická část se zabývá badatelsky orientovaným vzděláváním, badatelskými principy a čtenářskou gramotností dětí předškolního věku. Tato část navazuje na praktickou část, která se zaměřuje na sadu badatelských aktivit, jejíž cílem je rozvíjet čtenářskou gramotnost dětí předškolního věku.Abstract:
The theoretical part deals with research-oriented education, research principles and reading literacy of preschool children. This part is followed by a practical part which focuses on a set of research activities aimed at developing the reading literacy of preschool children.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOŠELÍKOVÁ, Sabina. \textit{Návrh badatelských aktivit pro rozvoj čtenářské gramotnosti dětí předškolního věku}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/zkvbrj/.
Jak správně citovat práci
Košelíková, Sabina. Návrh badatelských aktivit pro rozvoj čtenářské gramotnosti dětí předškolního věku. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Badatelsky orientované vzdělávání v mateřské škole pohledem budoucích učitelů mateřských škol
Alena Slováková -
Příběh pro děti jako zdroj inspirace pro badatelsky orientované vzdělávání v mateřské škole
Nikol Hladká -
ICT podpora v badatelsky orientovaném vzdělávání matematice na 2. stupni základních škol.
Jacob MÍLEK -
Možnosti realizace badatelsky orientovaného vzdělávání v hodinách prvouky
Adéla Soukupová -
Aplikace přírodovědného portfolia v badatelsky orientovaném vzdělávání v mateřské škole
Štěpánka Kohoutková -
Aplikace badatelsky orientovaného vzdělávání v podmínkách mateřské školy
Renata Lukášová -
Komunikace učitele a dětí v badatelsky orientovaném vzdělávání v mateřské škole
Alena Staňková -
Realizace badatelsky orientovaného vzdělávání při práci se žáky 4. ročníku ZŠ
Aneta Salitrníková