Návrh a realizace reklamní kampaně – Bc. Marie RYCHLÁ
Bc. Marie RYCHLÁ
Bakalářská práce
Návrh a realizace reklamní kampaně
Proposal and realization advertising campaign
Anotace:
Bakalářská práce obsahuje návrh a realizaci reklamní kampaně, včetně zaúčtování nákladových položek. Reklamní kampaň je vytvořená pro vybraný produkt firmy. Reklamní kampaň je naplánovaná pomocí letáku a reklamy na Internetu.Abstract:
The Bachelor Paper contains proposal and realization advertising campaign, including make charge for cost amount. The advertising campaign is made for chosen product of firm. Advertising campaign is planning by the medium of broadsheet and advertising on the Internet.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 9. 2008
Zveřejnit od: 19. 9. 2008
Identifikátor:
9101
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 10. 2008
- Vedoucí: Ing. Marie Švarcová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RYCHLÁ, Marie. Návrh a realizace reklamní kampaně. Č. Bud., 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 19. 09. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 9. 2008 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Účetnictví a finanční řízení podniku
Práce na příbuzné téma
-
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka -
Právní otázky vlivu reklamy na internetu na spotřebitele
Anastasia Teploukhova -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Tereza Jagošová -
Reklama na internetu
Kateřina Šťastná -
Výkonová reklama na internetu
Jakub Velička -
Vlivy působící na rozhodování zákazníků při nákupech na internetu"
Nikola Adolfová -
Reklama na internetu jako nástroj marketingové komunikace
Martin Ročárek -
Regulace reklamy na internetu
Martin Fryč
Název
Vložil
Vloženo
Práva