Využití her ve výukových programech na terciárním stupni vzdělávání – Ing. Michaela GRYCOVÁ
Ing. Michaela GRYCOVÁ
Bakalářská práce
Využití her ve výukových programech na terciárním stupni vzdělávání
Games in Teaching Programs at the Tertiary Level of Education
Anotace:
Teoretická část práce se zabývá literárními prameny o tématu her. Byly uvedeny různé definice her, byly objasněny teorie her. V navazující části byl popsán vývoj hry v lidském životě od kojeneckého období až po dospělost, byly uvedeny různé druhy her, využití hry v psychologii. Poslední body teoretické části se zabývají prací učitele s hrou a specifikací dospělého účastníka vzdělávání. Praktická část …víceAbstract:
The theoretical part deals with literary sources about the games topic. Various definitions of games and games theory have been clarified. In the latter part there was described the games development in human life from infancy to adulthood, were given various types of games and games use in psychology. Teacher?s work with game and specification of adult students were last points of the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 8. 2012
Zveřejnit od: 22. 8. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GRYCOVÁ, Michaela. Využití her ve výukových programech na terciárním stupni vzdělávání. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.8.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 8. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů pro SŠ