Symetrie ve výtvarném umění jako prostředek vzdělávání dětí předškolního věku – Lucie Račáková
Lucie Račáková
Bakalářská práce
Symetrie ve výtvarném umění jako prostředek vzdělávání dětí předškolního věku
Symmetry in Fine Arts as a Means of Education of Preschool Children
Anotace:
Bakalářská práce je aplikačního charakteru. Zaměřuje se na využití symetrie ve výtvarném umění jako prostředku vzdělávání dětí předškolního věku. Cílem bakalářské práce je navrhnout sadu aktivit, která se zaměřuje na poznávání symetrie v konkrétních výtvarných dílech a zároveň dětem přibližuje výtvarné umění. Skládá se z teoretické a praktické části. Teoretická část sumarizuje poznatky jak z oblasti …víceAbstract:
The bachelor thesis is of application nature. It focuses on the use of symmetry in fine arts as a means of education of preschool children. The aim of the bachelor thesis is to design a set of activities that focus on learning about symmetry in specific works of art and at the same time introduces children to the fine arts. It consists of a theoretical and a practical part. The theoretical part summarizes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Račáková, Lucie. Symetrie ve výtvarném umění jako prostředek vzdělávání dětí předškolního věku. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Aktivizace vnímání výtvarného umění v projektech typu art week
Irena Rodriguez Točíková -
Estetická výchova jako cesta k autonomnímu vnímání výtvarných děl v současném světě umění
Ota Blažek -
Výtvarné umění jako námět činností v mateřské škole
Kristýna KOLACÍ -
Spiritualita a její vnímání z hlediska výtvarné tvorby vybraných současných umělců
Aneta Kučerovská -
"Umíme vnímat umění?" Didaktická hra k poznání výtvarného umění
Andrea VAŠÍČKOVÁ -
Hledání symetrie funkcí s využitím symetrie množiny bodů
Eliška MOURYCOVÁ -
Spontánní narušení symetrie a nerelativistická Goldstoneova věta
Martin Škorňa -
Fidentis II - návrh GUI a odhad symetrie
Natália Bebjaková