Model provozní efektivity technologie Wheeltug – Ing. Mgr. Markéta Čapková
Ing. Mgr. Markéta Čapková
Disertační práce
Model provozní efektivity technologie Wheeltug
Model of Operational Efficiency of Wheeltug Technology
Anotace:
Disertační práce se zabývá problematikou zavedení nové technologie WheelTug do pozemního letového provozu. Má pomoci zodpovědět otázku, zda zavedení této technologie do praxe přinese letištím bezpečný a efektivní provoz a to s ohledem na budoucí souběžný pozemní provoz letadel vybavených systémem WheelTug i bez něj. Současně přináší návrh metodiky, postupů a pravidel pro letiště, jež se do budoucna …víceAbstract:
This dissertation deals with launching new technology called Wheeltug into aircraft ground operations. It should help to answer the question whether the implementation of this technology ensures safe and efficient traffic at the airports, with regard to future simultaneous aircraft ground operations both with and without Wheeltug system. At the same time, it provides the proposal for methodology, procedures …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2014
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Čapková, Markéta. Model provozní efektivity technologie Wheeltug. Pardubice, 2014. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraDoktorský studijní program / obor:
Technika a technologie v dopravě a spojích / Technologie a management v dopravě a telekomunikacích: Technologie
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.