Ing. Pavla Stuchlíková

Bakalářská práce

Analýza trhu internetového prodeje kosmetiky a parfumerie z pozice firmy VIVANTIS a.s.

The analysis of internet sale of cosmetics and perfumes in company VIVANTIS a.s.
Anotace:
Bakalářská práce je věnována internetovému obchodování, její teorii a legislativě. Částí práce je popis firmy VIVANTIS a.s. se zaměřením na její dva internetové obchody ? parfémy a kosmetiku. Dále je zde výběr konkurence firmy VIVANTIS a.s. a na závěr je zde návrh marketingové strategie.
Abstract:
Bachelor work describes internet trading, includes theory and legislation of this business. Bachelor work contains desription of company VIVANTIS a.s. with a view to its e-shops of perfumes and cosmetics. Next parts describe competition of company VIVANTIS a.s. and in the conclusion there is a suggestion of marketing strategy.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Eva Zákorová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Stuchlíková, Pavla. Analýza trhu internetového prodeje kosmetiky a parfumerie z pozice firmy VIVANTIS a.s.. Pardubice, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

Univerzita Pardubice

Dopravní fakulta Jana Pernera

Bakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Management, marketing a logistika ve spojích