Obchodní potenciál prodeje strojů BEDNAR v Brazílii – Mikhail Iablokov
Mikhail Iablokov
Bakalářská práce
Obchodní potenciál prodeje strojů BEDNAR v Brazílii
Sales potential of BEDNAR farm implements in Brazil
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou brazilského zemědělského trhu se zaměřením na techniku pro zpracování půdy a setí. V teoretické části byla provedena detailní analýza současného stavu brazilského zemědělství, zahrnující přehled klíčových plodin, používaných agrotechnologií a významných výrobců zemědělské techniky. V praktické části práce jsou formulovány návrhy optimálních způsobů vstupu společnosti …víceAbstract:
This Bachelor's thesis analyzes the Brazilian agricultural market with a focus on soil processing and sowing equipment. The theoretical section provides a detailed analysis of the current state of Brazilian agriculture, including an overview of key crops, agricultural technologies used, and significant agricultural equipment manufacturers. In the practical part of the work, proposals for optimal ways …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2025
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Petr Šařec, Ph.D.
- Oponent: Václav Novák, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Technická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Technická fakultaBakalářský studijní program:
Obchod a podnikání s technikou
Práce na příbuzné téma
-
Business Plan for agricultural company focusing on vertical agricultural technology
Carlos López Guirado Pérez -
The impact of mobile phone technology on agricultural information services delivery in the northern region of Ghana
Emmanuel Quintin-Cofie -
LoRaWAN technology in agriculture
The Tan Pham -
Výběr obchodní strategie s podporou neuronové sítě
Jan CHODORA -
Případová studie tvorby mediální strategie pro vybranou společnost
Lucie Putryk -
Business strategy for a company entering foreign markets
Zhanara Osmonova -
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets: Entry Models for companies attempting to enter the Vietnamese market.
Phuc Nguyen Hong -
Change Management of Business Strategy and Internationalization of Trading Company
Dominika Nekvindová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses zmtuvc zmtuvc/2
1. 4. 2025