Nejčastější příčiny zařazení dvouletých dětí do mateřské školy – Petra Mlíčková
Petra Mlíčková
Bakalářská práce
Nejčastější příčiny zařazení dvouletých dětí do mateřské školy
The most common causes of inclusion of two-year-olds in kindergarten
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku nejčastějších příčin, kvůli kterým rodiče zařadí dvouleté dítě do mateřské školy. V teoretické části jsou obsaženy tři kapitoly. První kapitola popisuje rodinu, její funkci, podporu rodiny, mateřskou a rodičovskou dovolenou. Ve druhé kapitole je vysvětlen psychický a emoční vývoj dítěte batolecího věku, proces socializace a v jejím rámci vznikající vazby …víceAbstract:
The bachelor's work is focused on the issues of the most common causes for parents to put a two-year-old in kindergarten. Three chapters are contained in the theoretical section. The first chapter describes the family, its function, family support, maternity and parental leave. The second chapter explains the psychological and emotional development of a toddler-age child, the socialisation process …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mlíčková, Petra. Nejčastější příčiny zařazení dvouletých dětí do mateřské školy. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Sociální kompetence žáků se sluchovým postižením v inkluzivním prostředí mateřské školy
Dominika Havlíčková -
Sociální klima v diverzifikovaném prostředí mateřské školy
Lucie RATAJSKÁ -
Interakce mezi dětmi v prostředí mateřské školy během volné hry
Klára Pospíšilová -
Teorie konfliktu v prostředí mateřské školy
Andrea Andrýsková -
Rozvoj interakcí v multikulturním prostředí mateřské školy
Iveta Kloutvorová -
Interkulturní kompetence sociálních pracovníků z Člověka v Tísni v práci s romskou menšinou v sociálně vyloučených lokalitách v Přerově
Filip Jura -
Řízení výchovně vzdělávacích činností a procesů v odborném vzdělávání v rezortu Ministerstva vnitra (v podmínkách Vyšší policejní školy a Střední policejní školy MV v Holešově)
Pavel NOVÁK -
Pohled ředitelů mateřských škol na uplatnění canisterapie v předškolním vzdělávání v České republice
Renáta Greplová