Inkluzivní vzdělávání z pohledu středoškolských učitelů – Ing. Petra FAU
Ing. Petra FAU
Bakalářská práce
Inkluzivní vzdělávání z pohledu středoškolských učitelů
Inclusive education from the point of view of secondary school teachers
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou inkluzivního vzdělávání z pohledu aktivně působících středoškolských učitelů. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy pojící se s inkluzivním vzděláváním a popisuje fungování inkluzivního vzdělávání v České republice. Dále se teoretická část práce věnuje systému poradenských služeb ve školách, práci učitelů a asistentů pedagogů a v neposlední řadě charakteristice …víceAbstract:
This bachelor thesis is looking at topic of inclusive education from view of highschool teachers. Theoretical part identifies the basic terminology connected to inclusive education in the Czech Republic, system of school psychology and work of teachers with teacher's asistents. Last but not least characteristics of pupils with special needs is being included. Empirical part is based on interviews of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Iva Žlábková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FAU, Petra. Inkluzivní vzdělávání z pohledu středoškolských učitelů. Č. Budějovice, 2019. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Inkluzivní vzdělávání z pohledu učitelů na vybraných základních školách v České republice
Markéta VÁCHOVÁ -
Profesní kompetence ve vztahu ke vzdělávání dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami z pohledu učitelů mateřských a základních škol hlavního vzdělávacího proudu
Sabina SASKOVÁ -
Kompetence sociálního pracovníka v sociálních službách vedoucí
Ivana Vomáčková -
Kompetence pedagoga ke vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v primární škole
Dagmar DUCHKOVÁ -
Učitelé, školská integrace a inkluze
Barbora Zuzčaková -
Školní inkluze z pohledu učitelů základních škol
Eva MIKEŠKOVÁ -
Inkluze z pohledu učitelů středních škol
Adéla ŠTANDLOVÁ -
Inkluze žáků-cizinců na základních školách hlavního vzdělávacího proudu na příkladu žáků z vietnamské menšiny
Veronika Ovesná
Název
Vložil
Vloženo
Práva