Vlastní rasterový 3D vykreslovací engine pracující v realném čase – Martin ŠLACHTA
Martin ŠLACHTA
Bakalářská práce
Vlastní rasterový 3D vykreslovací engine pracující v realném čase
3D raster real-time rendering engine
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na vykreslovací enginy, které jsou dnes kritické pro filmovou produkci nebo herní průmysl. Ukazuje způsoby možnosti akcelerace a jaké problémy to přináší. Je představeno řešení problému synchronizace a jeho implementace v ukázkovém vykreslovacím enginu.Abstract:
This thesis focuses on rendering engines, which are critical for today's film production and game industry. It demostrates methods of acceleration and challenges they present. A solution to problem of synchronization is presented along with it's implementation in a sample rendering engine.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 8. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Markéta Trnečková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠLACHTA, Martin. Vlastní rasterový 3D vykreslovací engine pracující v realném čase. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informatika / Informatika - specializace Obecná informatika
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva