Česká (slovenská) propagace v období 1918-1938 – Bc. Jana KONFRŠTOVÁ
Bc. Jana KONFRŠTOVÁ
Bakalářská práce
Česká (slovenská) propagace v období 1918-1938
Czech (Slovak) promotion during 1918-1938
Anotace:
Bakalářská práce hodnotí českou propagaci v období 1918{--}1938. Úvodem souhrnně popisuje situaci v nově vzniklém státě. Práce dále poukazuje na výsledky celostátního reprezentativního výzkumu o preferenci české značky mezi Čechy. Z pohledu kvality hovoří o několika tradičních českých značkách z přelomu 20. století, které dodnes úspěšně působí i za hranicemi naší země. Cílem práce je srovnání prvorepublikové …víceAbstract:
This Bachelor Thesis deals with the Czech advertising in the period 1918{--}1938. To preface, it summarizes the situation in the newly established country. The thesis further points out the results of the representative national survey on the preferences of Czech brands amongst the Czechs. In terms of quality, it gives details of several traditional Czech brands in the turn of 20th century which are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2010
Identifikátor:
13670
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KONFRŠTOVÁ, Jana. Česká (slovenská) propagace v období 1918-1938. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Propagace cyklistických značek na trhu ČR
Hana Masopustová -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Specifika propagace módní obuvi
Klára Postlerová -
Twitch streameři jako marketingový nástroj propagace v České republice
Judita Světlíková -
Propagace českých, udržitelných, ekologických značek módního průmyslu
Petra Žáková -
Značka a její propagace
Nadezda Tuzhilkina -
Propagace značky na internetu
Adéla Prajzlerová -
Úspěšnost využívání propagace národní produkce v marketingu
Elena Panfilova