Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě – Tereza Jagošová
Tereza Jagošová
Bakalářská práce
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Online advertising with a focus on social networks
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje problematice internetové reklamy a blíže rozpracovává oblast reklamy na sociálních sítích. Práce přináší přehled a charakteristiky forem reklamy na internetu. Vysvětluje pojmy jako plošná reklama, marketing ve vyhledávačích, nativní reklama, social media marketing, atd. Dále je uveden souhrn právní úpravy reklamy v České republice. Cílem práce je vytvoření doporučující …víceAbstract:
This thesis deals with the issue of online advertising and further elaborates adver-tising on social networks. Work provides an overview of the characteristics and forms of advertising on the Internet. It defines terms such as display advertising, search engine marketing, native advertising, social media marketing, etc. The fol-lowing is a summary of legislation of advertising in the Czech Republic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: JUDr. Hana Kelblová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodní činnosti
Práce na příbuzné téma
-
Právní regulace reklamy a marketingu
Eliška Mrkvičková -
Právní regulace reklamy na kojeneckou výživu
Michaela Bínová -
Právní regulace reklamy se zaměřením na srovnávací reklamu
Ondřej Mikeska -
Dopady regulace reklamy na řízení farmaceutických firem
Denisa Zajíčková -
Regulace reklamy a právo
Yulia Nasybullina -
Regulace reklamy a nekalé obchodní praktiky v právních profesích
Karolína Ondrišová -
Právní regulace reklamy a nekalé soutěže v odvětví on-line marketingu
Miloslav TICHÝ -
Dopady regulace reklamy
Zuzana Třebická
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses zoydmg zoydmg/2
4. 1. 2016