Televizní product placement v ČR – Tomáš RABENSEIFNER
Tomáš RABENSEIFNER
Bakalářská práce
Televizní product placement v ČR
TV Product Placement in the Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje televiznímu product placementu v České republice. Popisuje základní pojmy vztahující se k product placemnetu a jeho využívání v některých českých televizích. Na základě provedeného průzkumu dojde k analýze využívání tohoto nástroje po přijetí zákonné novely. Bakalářská práce dále popisuje hlavní subjekty televizního trhu a jejich vztah k vyžití tohoto nového nástroje a jeho …víceAbstract:
This bachelor?s thesis is dedicated to product placement in television in Czech Republic. Basic terms related to product placement are defined and subsequently the use of product placement in Czech programing is investigated. Further analysis, based on this research, will concentrate on the use of product placement after its legalization in 2010. Bachelor?s thesis also describes the main businesses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Zveřejnit od: 4. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RABENSEIFNER, Tomáš. Televizní product placement v ČR. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání a její partneři ze Středoevropského fora regulátorů
Jan Drdla -
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání
Petra Hubová -
Kontroverze násilí v televizním vysílání se zaměřením na výstupy Rady pro rozhlasové a televizní vysílání
Michaela Blažeková -
Správní úřad - Rada pro rozhlasové a televizní vysílání
Jan DOKOUPIL -
Úkoly a ekonomika Rady pro rozhlasové a televizní vysílání
Markéta Urigová -
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy zaměřené na děti
Kateřina Jančová -
Večerníček na přechodu od klasické k digitální animaci na příkladu sérií Pat a Mat a Bob a Bobek
Lenka Hniličková -
Kdo a jak má vybírat členy a vedení nezávislých správních úřadů?
Anna Thompson