Zhodnocení vybraných firem z hlediska společenské odpovědnosti – Tomáš Januška
Tomáš Januška
Bakalářská práce
Zhodnocení vybraných firem z hlediska společenské odpovědnosti
The Evaluation of Selected Companies in terms of Social Responsibility
Anotace:
Práce se zabývá konceptem Corporate Social Responsibility, který je v poslední době velmi důležitou oblastí, jejíž implementace je od velkých korporací a nadnárodních firem vyžadována a u malých a středních podniků může být významnou přidanou hodnotou společnosti. Aktivity v této oblasti napomáhají společnosti získávat důvěru zákazníků, kontinuálně růst a zachovat trvalou udržitelnost přírody i společnosti …víceAbstract:
The work deals with the concept of Corporate Social Responsibility, which has recently been a very important area, whose implementation is required from large corporations and multinational companies and could be significant added value to small or medium companies. Activities in this area help the company gain customer trust, continuously grow and maintain the sustainability of nature and society …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 8. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Januška, Tomáš. Zhodnocení vybraných firem z hlediska společenské odpovědnosti. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Sociální odpovědnost firem a měření odpovědnosti v podniku
Eliška Jedličková -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Zhodnocení vybraných firem z pohledu ekonomiky a managementu s důrazem na sociální odpovědnost
Tomáš Januška -
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Michaela Křehlíková -
Společenská odpovědnost firem, její význam v současnosti a pro budoucnost
Jana Rumpíková -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Kristina Vlčková -
Zhodnocení vybraných firem z hlediska společenské odpovědnosti
Ondřej Chovanec