Mikuláš Richter
Diplomová práce
Uvedení nového produktu na trh
Launch of a new product
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na uvedení nového produktu na trh. Produktem je návrh nové webové aplikace pro podporu email marketingové kampaně. Na zá-kladě komparativní analýzy je pro produkt zvolen trh Shopify. V práci jsou obsa-žena doporučení směřující k úspěšnému nasazení aplikace na tento trh.Abstract:
The diploma thesis is focused on launching a new product on the market. The product is a proposal for a new web application to support e-mail marketing campaigns. Based on a comparative analysis, the Shopify market is selected as a target market. The thesis includes guidance for the successful deployment of the application in this market.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Václav Kala, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Analýza digitální marketingové strategie vybrané společnosti
Jesika Liptáková -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Event marketingová strategie digitální agentury Taste
Nikola Bartošová -
Marketingová strategie pro digitální marketingovou agenturu
Šárka Müllerová -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Michaela Svobodová -
Marketingová strategie podniku
Radek Boháč -
Digitální marketingová strategie marketingových agentur
David Artur Fiedler -
Marketingová strategie maloobchodní společnosti
Dominik Molinek
Název
Vložil
Vloženo
Práva