Bc. Vojtěch Špiruda

Diplomová práce

Projekt zlepšení marketingové komunikace ve společnosti ANNAFOOD s.r.o.

Project of Marketing Communication Improvement for Company ANNAFOOD s.r.o.
Anotace:
Účelem diplomové práce je vytvořit projekt, jenž by vedl ke zlepšení marketingové komunikace ve společnosti ANNAFOOD s.r.o. Diplomová práce je složena jak z teoretické, tak praktické části. První část zahrnuje poznatky týkající se marketingu, marketingové komunikace, online marketingu a analytických metod, jenž jsou čerpány z odborné literatury. V analytické části je vybraná charakteristika společnosti …více
Abstract:
The purpose of the master's thesis is to create a project that would lead to marketing communication improvement in ANNAFOOD s.r.o. The thesis consists of both theoretical and analytical parts. The first part includes knowledge on marketing, marketing communication, online marketing, and analytical methods drawn from the literature. In the analytical part, there are selected characteristics of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Špiruda, Vojtěch. Projekt zlepšení marketingové komunikace ve společnosti ANNAFOOD s.r.o.. Zlín, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing