David KOLÁŘ

Bakalářská práce

Fyzikální model vozidla v závodní hře

Car Physics in a Racing Game
Anotace:
Práce se zabývá implementací konfigurovatelného jízdního modelu ve videoherním enginu Unity a jeho následným začleněním do herních mechanik. Je popsán celkový proces vývoje, použité komponenty enginu a architektura herní logiky.
Abstract:
The thesis describes the implementation of a configurable driving model in the video game engine Unity and its subsequent integration into game mechanics. The thesis provides analysis of development process, the engine components used, and the architecture of the game logic.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Tomáš Kühr, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOLÁŘ, David. Fyzikální model vozidla v závodní hře. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakulta

UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

Přírodovědecká fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Informatika / Aplikovaná informatika

 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses zs2fbh zs2fbh/2
13. 5. 2021
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
14. 5. 2021
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.