Ing. Jiří Marek

Bakalářská práce

Ovládání přívěry výfuku pro optimální řízení spalovacího dvoudobého motoru.

Operating throttle exhaust for optimum control combustion two - stroke motor.
Anotace:
Cílem této práce je navrhnout a prakticky zrealizovat programově řízené ovládání výfukové přívěry dvoudobého motoru pro zlepšení momentové charakteristiky a účinnosti motoru. Práce se nejprve zabývá teoretickým rozborem spalovacího procesu dvoudobého motoru a analýzou funkce variabilního řízení výfukové přívěry. Následně jsou rozebrány možné varianty pohonu na ovládání přívěry a jejich vhodnost pro …více
Abstract:
The goal of the thesis is to design and implement two-stroke engine exhaust throttle programme to improve torque engine characterization and efficiency. At first the work deals with theoretical analysis of two-stroke engine combustion process and analyses variable timing function of exhaust throttle. Then the possible variants for throttle control and their suitability for specific application are …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2010
  • Vedoucí: doc. Ing. Stanislav Gregora, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Marek, Jiří. Ovládání přívěry výfuku pro optimální řízení spalovacího dvoudobého motoru.. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

Univerzita Pardubice

Dopravní fakulta Jana Pernera

Bakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Dopravní infrastruktura: Elektrotechnická zařízení v dopravě

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.