Ovládání přívěry výfuku pro optimální řízení spalovacího dvoudobého motoru. – Ing. Jiří Marek
Ing. Jiří Marek
Bakalářská práce
Ovládání přívěry výfuku pro optimální řízení spalovacího dvoudobého motoru.
Operating throttle exhaust for optimum control combustion two - stroke motor.
Anotace:
Cílem této práce je navrhnout a prakticky zrealizovat programově řízené ovládání výfukové přívěry dvoudobého motoru pro zlepšení momentové charakteristiky a účinnosti motoru. Práce se nejprve zabývá teoretickým rozborem spalovacího procesu dvoudobého motoru a analýzou funkce variabilního řízení výfukové přívěry. Následně jsou rozebrány možné varianty pohonu na ovládání přívěry a jejich vhodnost pro …víceAbstract:
The goal of the thesis is to design and implement two-stroke engine exhaust throttle programme to improve torque engine characterization and efficiency. At first the work deals with theoretical analysis of two-stroke engine combustion process and analyses variable timing function of exhaust throttle. Then the possible variants for throttle control and their suitability for specific application are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2010
- Vedoucí: doc. Ing. Stanislav Gregora, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Marek, Jiří. Ovládání přívěry výfuku pro optimální řízení spalovacího dvoudobého motoru.. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraBakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Dopravní infrastruktura: Elektrotechnická zařízení v dopravě
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.