Martina KŘÍŽKOVÁ

Bakalářská práce

Výrazové prostředky v reklamách pro muže a ženy

Gender Related Means in Advertising
Abstract:
The aim of the thesis is to find and prove the differences in language and expressive means in advertising slogans for men and women.the work researches the issue from many points of view: from phonetic and lexical but from semantic as well.
Abstract:
Cílem bakalářské práce je najít a dokázat rozdíly v jazykových výrazových prostředcích v reklamách pro muže a ženy. Práce je zkoumá z mnoha úhlů: z fonetického a lexikálního, ale i sémantického.
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2009
Zveřejnit od: 15. 5. 2009
Identifikátor: 11267

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KŘÍŽKOVÁ, Martina. Výrazové prostředky v reklamách pro muže a ženy. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 05. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 15. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.