Výtvarnou hrou k rozvoji fantazie – Lucie DUDJAKOVÁ
Lucie DUDJAKOVÁ
Diplomová práce
Výtvarnou hrou k rozvoji fantazie
Development of Fantasy Through Art Games
Anotace:
Cílem diplomové práce je rozvoj dětské fantazie skrze výtvarné hry. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část popisuje historii vzniku výtvarné výchovy, seznamuje s výtvarnými technikami a významnými umělci, charakterizuje dětský výtvarný projev, výtvarnou výchovu a hru. Praktická část obsahuje přípravy pro realizaci výtvarných her v hodinách výtvarné výchovy s podrobným popisem …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is the development of children's imagination through art games. The thesis consists of theoretical and practical parts. The theoretical part describes the history of art education, introduces art techniques and significant artists, and characterizes children paintings expression, art education and game. The practical part includes preparation for the implementation of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Vladimír Šavel
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DUDJAKOVÁ, Lucie. Výtvarnou hrou k rozvoji fantazie. Ústí nad Labem, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol - speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Dětský výtvarný projev a digitální média
Šárka Satrapová -
Dětský výtvarný projev jako nástroj poznání dítěte
Tereza KOLEČKÁŘOVÁ -
Výtvarný projev jako nástroj pedagoga k všestrannému rozvoji dítěte předškolního věku
Kateřina Horáčková -
Sourozenci ve skupině dětí předškolního věku a jejich výtvarný projev.
Bohdana OTTOVÁ -
Výtvarný projev předškoláků jako forma vyjadřování
Kristýna NOVÁ -
Výtvarný projev dětí prvního stupně základní školy
Dominik JIŘÍK -
Dětský výtvarný projev v předškolním věku
Radka DVOŘÁKOVÁ -
Vliv dysgrafie na výtvarný projev žáka a užití výtvarných vyjadřovacích prostředků jako nástroje edukační podpory
Petra Martinková