Bc. Simona Chodorová
Diplomová práce
Marketing v cestovním ruchu
Marketing in tourism
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vytvořením marketingové komunikační kampaně a návrhem komunikačního sdělení pro cestovní kancelář. Kampaň je vytvořena za účelem získání nejenom nové klientely, ale zároveň přilákání věrných klientů, kteří buď omezili svou cestovní aktivitu, nebo u nich stále přetrvává obava z nákazy nemocí Covid–19. V teoretické části práce byla použita pro objasnění základních definic z …víceAbstract:
This thesis is focused on the creation of a marketing communication campaign and the design of a communication message for a travel agency. The campaign is created in order to acquire not only new clientele, but also to attract loyal clients who have either reduced their activity or are still worried about the spread of the Covid-19 disease. In the theoretical part, there was a professional literature …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Abrhám, Ph.D.
- Oponent: Zuzana Horváthová, DiS., externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva