Lidové tradice a rozvoj klíčových kompetencí v MŠ – Bc. Štěpánka RANDÁKOVÁ
Bc. Štěpánka RANDÁKOVÁ
Bakalářská práce
Lidové tradice a rozvoj klíčových kompetencí v MŠ
Folk Traditions and The Key Competences Development
Anotace:
Tato práce se zabývá začleněním lidových tradic do vzdělávací nabídky v mateřské škole v souladu s RVP PV a jejich přínos pro rozvoj klíčových kompetencí. Teoretická část vymezuje význam klíčových kompetencí , klíčové kompetence v předškolním vzdělávání a hodnocení těchto kompetencí. Je vytvořen potenciál lidových tradic pro rozvoj klíčových kompetencí. V další částí jsou charakterizovány nejvýznamnější …víceAbstract:
This work deals with integrating folk traditions into the offer of education of a kindergarten in accordance with the General Educational Program for Preschool Education and their contribution to the development of key competencies. The theoretical part defines the meaning of key skills, specifies the key skills in the preschool education and conducts an assessment of these competencies. Potential …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 7. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Alena Váchová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RANDÁKOVÁ, Štěpánka. Lidové tradice a rozvoj klíčových kompetencí v MŠ. Č. Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení výsledku vzdělávání dětí v mateřské škole zaměřených na jejich přípravu čtení a psaní
Lucie MERTOVÁ -
Učitelka mateřské školy a její možnosti hodnocení výsledků předškolního vzdělávání u dětí v její kmenové třídě
Patricie JUŘIČKOVÁ -
Hodnocení výsledků vzdělávání dětí v MŠ formou vysvědčení
Naďa Jelínková -
Možnosti hodnocení výsledků předškolního vzdělávání dětí v mateřské škole
Nikita LÝSKOVÁ -
Řízení kvality vzdělávání: hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání na SOŠ ve vybraném regionu
Veronika Pešinová -
Hodnocení předškolního vzdělávání
Tereza LANČOVÁ -
Generativita v souvislosti s hodnotami v mladší dospělosti: Srovnání skupiny udržující kulturní tradice a skupiny neudržující kulturní tradice
Anna Soukupová -
Tradice slováckého verbuňku a faktory ohrožující tuto tradici
Kristýna Rudolfová
Název
Vložil
Vloženo
Práva