Lucie Čarnecká

Bakalářská práce

Psychologické aspekty nákupního rozhodování zákazníka

Psychological Aspects of Customer Purchase Decisions
Anotace:
Práce se zabývá faktory, kterými jsou zákazníci ovlivněni při nakupování. Popisuje reakce mozku na různé podněty, jak působí na smysly člověka a jejich chování na prodejně. Teoretická část práce zkoumala psychologické aspekty, které se používají v prodejnách hypermarketu k ovlivnění zákazníků. Praktická část zahrnovala kombinovanou formu výzkumu: kvantitativní část je tvořena dotazníkem a kvalitativní …více
Abstract:
This bachelor thesis is studying factors which are affecting customer behaviour while shopping. The first part of the bachelor thesis deals with customers and their characteristics. Factors which have an influence on their behaviour and the reasons of their final decision. Describes some methods of neuromarketing that can find out which part of human brain is active in each situation. Second part describes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Mgr. Barbora Pánková, MBA
  • Oponent: Ludmila Navrátilová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.