Analýza marketingové angentury 4P&P – Bc. Hana Kučerová
Bc. Hana Kučerová
Bakalářská práce
Analýza marketingové angentury 4P&P
Analysis of Marketing Agency 4P&P
Anotace:
Tématem bakalářská práce je analýza marketingové agentury 4P&P spol. s.r.o. Práce je rozčleněna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce se zaměřuje na vymezení základních pojmů marketingu. Dále se zabývá teorií projektového managementu, zejména jeho jednotlivými částmi. V praktické části práce je představena marketingová agentura 4P&P spol. s. r. o společně s činnosti projektové managementu …víceAbstract:
The topic of bachelor thesis is an analysis of marketing agency 4P&P. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part focuses on defining the basic concepts of marketing. It also deals with the theory of project management, particularly its individual parts. In the practical part, the marketing agency 4P&P is characterised, together with the activities of project management …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2012
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kučerová, Hana. Analýza marketingové angentury 4P&P. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku: Management malých a středních podniků
Práce na příbuzné téma
-
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Jan Husička -
Analýza a optimalizace procesů projektového řízení v marketingové agentuře
Eva Kopečná -
Identifikace konkurenčního prostředí a návrh marketingové strategie
Kateřina Strýčková -
Projekt marketingové komunikace ve vybrané příspěvkové organizaci
Lukáš Nosek -
Identifikace konkurenčního prostředí a návrh marketingové komunikace značky Jack Daniel´s
Zdeňka Křivánková -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko