Eliška KOCHOVÁ

Bakalářská práce

Organizační kultura a řízení vztahů se zákazníky

Organizational Culture and Customer Relationship Management
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématy organizační kultura a řízení vztahů se zákazníky. Obě témata se stávají v rámci fungování podniků stále významnějšími a vzájemně na sebe navazují. Teoretická část zpracovává obecný přehled související s těmito oblastmi a vysvětluje důležité pojmy, které s tímto tématem souvisí. V rámci této části práce je rozebírán také etický kodex. Na to navazuje část praktická …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the topics of organizational culture and customer relationship management. Both topics are becoming increasingly important in the working of companies and these topics are linked to each others. The theoretical part provides a general overview related to these themes and explains important concepts related to this topic. In context with this theme, the work also discusses …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Mgr. Petra Skálová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOCHOVÁ, Eliška. Organizační kultura a řízení vztahů se zákazníky. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/